Monday, April 20, 2009

kembali semula..hua3x...

salam n hallo...huhu...setelah 4 hari aku meninggalkan dunia maya ku ini..rase macam tak best jer life..haha...i went away to kl...sajer g jejalan my second house there....huh..melepas jugak rinduku kpd nephews ku...afiq farhan n irfan daniel...

ni nak cakap n cerita ckit la kan...kedatangan ku ke kl baru2 ni..fuh..sangat mengejutkan aku dengan perubahan pak n mat guard di setiap kondominium n apartment yg aku lawat...fullamak...nsem tu wooo...tak mcm guard..but...they r not from malaysia laa....maybe from pakistan...so..nasihat aku kpd guard2 di kl yg mmg hensem...pegila balik ke tempat korang jadi pelakon or model....haha...nak gak tayang muke guard tu kat cni..but aku tak sempat nak snap gambar die aritu..biase la kan..guard kan jalan laju..hoho....

anyway..trip aku ke kl tak de la best sgt..mcm slaloo2 pegi jer..huhu...ok la...nothing to inform dah...enjoy ur life...

No comments:

Post a Comment